close

☁細Μαყ☁ 今日多謝你俾意見教我地點做❣ 

 

辦公時間勁打俾你❣

 

☁小牛☁ 同 ☁金叵羅☁ 完全唔知點算❣

 

聽到 ☁мσйёÿ☁ 做手術 我地都好担心❣

 

好彩你教我地❣  馬上多個 Dя walk in

 

去賻揾 ❤Dя Ƭ i ƞƬ❤ 專醫奇難雜症 名醫❣

 

 

 

晚上返家, 兩個朋友問 ☁мσйёÿ☁ 情況,

 

一講梭椏道不約異同問:

 

你唔係賻到看 ❤Dя Ƭ i ƞƬ❤ 佢甘難約❣

 

都俾你約到...仲要第2日早上❣

唔係我叻❣ 有 ❤師公❤ 扶持❣ 

 

喊住甘要見 ❤Dя Ƭ i ƞƬ❤

 

☁мσйёÿ☁ 好辛苦❣

 

 

原本講了三次 下星期一,

 

我話 ☁мσйёÿ☁ 唔等得啦❣

 

 

最后先俾明早時間第一個看❣

 

 

☁金叵羅☁ / ☁C君☁ 都服, D戲交足, 話喊便喊❣

 

 

入去賻打尖看名醫❣

 

 

<其實我都好担心 ☁мσйёÿ☁ 先喊左出來❣>

 

2106-2014

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()