close

 ɷ("ړ)ɷ 成個星期 只得我服侍 ☁мσйёÿ☁❣

 

今日 σƬ 遲了回家 一開門 見我便發顛跑過來 ❣

 

☁мσйёÿ☁ 岩岩訓醒, 馬上先滴眼/食野❣

 

之后, 太熱啦❣ 我閃去沖涼❣

 

☁мσйёÿ☁ 係門口勁吠❣

 

應叫我快D 幫佢抺身 每天指定動作❣

 

眼仔 未好返 又不能沖亮亮❣

 

依家愛上 法水抺身❣

 

今日好乖 邊抺 邊訓 仲打呼呼❣

 

心諗 你甘鬼嘆 俾我龐壞了❣

 

1407-2014-22

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()