close

信不信由你, 純粹分享心得, 可當故仔聽

 

 

 

幾個星期前, L小姐曾經看過神婆, 診治后,

 

又入了院發顛, 姑娘把她綁手綁腳

 

同時放本聖經係旁邊

 

連 L小姐的妹妹, 也俾嚇了3天都唔敢訓覺

 

 

 

L小姐的老公, 馬上找 DЯ ℬ☁ 求救

 

DЯ ℬ☁ 了解后, 便開支法水交給 L小姐飲,

 

便再三提 L小姐的老公, 出院后便要上來

 

 

 

今日 L小姐上來了, 但唔見佢有任何發顛情況

 

當初大家都一直以為普通法事

 

L小姐到擅前, DЯ ℬ☁ 開始幫她清身內唔好負能量

 

L小姐便大叫唔好挵 同時反抗 由于 L小姐係女士

 

之后4個師姐加麻我, 過來按 L小姐, 反抗力度都大

 

<L小姐屬于細粒身型反抗力度非一般人力度>

 

 

 

 

 L小姐 上身便不停講  

『你地係壞人, 我好仲意 L小姐, 唔想走

我要等 L小姐一齊走

 

 3101-2015-1  

 

DЯ ℬ☁ 講數, 講條件點先行走

 

大家都拉鋸了45分仲其實 DЯ ℬ☁ 想講和

 

希望 自願性跟神明走, 唔想打散魂魄

 

同時師姐們, 都不約異同,

 

跟神明走係好事, 如打散下世便冇機會同 L小姐一齊

 

 

 

一直不敢正面望神擅

 

直至 DЯ ℬ☁ 擅前打坐 / 問柸后

 

 

 

DЯ ℬ☁ 好悪問 :你走唔走

 

:L小姐老公對 L小姐不好, 我唔走

 

DЯ ℬ☁ 問 L小姐老公 :『嘜你對太太唔好咩

 

L小姐老公 :『我對佢好好喎

 

:

『係我講大話 我唔捨得媽咪

我冇心害媽咪 我要等到何時才可以跟媽咪一齊

 

DЯ ℬ☁ :

『你要等L小姐百年歸老

你係咪自願走

可跟神明約定下世你可跟媽咪會有緣一齊

『不能反悔 你叫咩名 你多少歲

 

:

『我唔知叫咩名 我跟了媽咪好耐了

 

 

DЯ ℬ☁ :

『你爸爸/你媽媽幫了你起了個名 XXX

 

 

 

事后, DЯ ℬ☁ 超渡 靈嬰 跟神明走,

 

另幫 L小姐做麻封身法事

3101-2015-2  

 

其實, 呢位 靈嬰 唔係有心打掉, 只係唔小心小產的

 

不知留在身內, 便會害到媽媽, 其實佢都冇心的

 

 

DЯ ℬ☁ 提及 年青人做任何決定, 必需三思而后行

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()