close
忙完搬屋后, 大洗怪又來LA...
 
不過呢兩個星期做左購物達人,
 
當然係同我台灣朋友仔買潮TEE,
 
講真係HK買野真係平好多,仲多款,
 
呢位朋友仔係台灣穿便係新款...哈哈...
 
之前搬屋, 都停了4個月都冇買TEE俾他。。。
 
有點不好意思。。
 
所以呢兩個星期六都不停找他岩size/款式買俾他。。。
  
他當然開心,每天都可以穿不同款TEE,
 
仲有人讚好看**可惜我都買到唔知邊件打邊件,
 
不過, 我聽到當然開心LA,
 
佢相信我眼光, 放心俾我做一個購物達牛...
 
呢份工完全係副業...哈哈...
 
又岩我仲意行街 & 8掛咩都看....
  
如有機會係全職仲正...AR..
 
完全岩我呢個大洗怪...哈哈...
 
不過如呢位朋友仔看到以上blog,
 
係度同你講不用常講不好意思,
 
 
常常麻煩我同你出去買TEE,
 
 
因我仲意行街看新款 同 玩具 哈哈!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()