close
 上次見到一位朋友仔, 佢個面d皮膚靚左好多.

 

甘依我甘8掛性格, 一定問到篤問下佢用左d嘜 同 食左d嘜東東.

 

原來佢轉左mtm品牌, 佢所有skin care成條line 都全部買來用.

 

 

上次佢要入貨, 我同金波羅跟佢一齊去看一看la..哈哈..

 

順便做麻skin測試la..不過個sale姐姐同我地講,

 

每個人最重要先做好面部底層要有充足水份,

 

再用其他產品..如美白 / 防鄒, 才會事倍功半架la..

 

 

甘我入到去便買左佢地個盒皇牌mask來試下,

 

都可以防暗瘡 或 治療暗瘡 功效, 另外有保濕功效..

 

雖然好貴, 但好乾淨同唔會乾, 幾好, 敷時又會涼涼咁,好舒服..

 

 <我都係放呢盒mask 係雪柜..哈哈>

 

sales先會測試你面部后,

 

 看有什麼問題, 再會溝入其他治療成份-係個mask 入面.

 

 

Custom-blended Deep Cleansing PuriMask (55mL)

售價HK $750

 

採用高嶺土的清淡薄荷配方,

如吸塵機般深層潔淨面部污垢,讓肌膚回復剔透亮白。

 

 

**薄荷腦感覺清涼舒服,具有消炎及鎮痛作用

 

**含優質高嶺士,像磁石般深層潔淨肌膚,

吸走面部多餘油脂及污垢,

 

**平衡油脂分秘及收斂毛孔,令肌膚處於無重狀態

 

**蘆薈成份能治療暗瘡傷口及舒緩靜化肌膚,使柔軟平滑

 

**有效抑制及預防偶發性暗瘡或粉刺形成,並能淡化斑印

 

**適用於任何皮膚 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()