各位朋友仔....
 

因近日有多位朋友仔問回台灣包車問題.

 
放心我新年己格了價,
 
 
係全台灣最平及最低消費包車旅遊觀光一天...
 
 
去旅行一定要慳得一蚊得一蚊..AR LA
 
 
 
 
台灣包車 - 我每次介紹朋友仔都去以下地方,
 
 
包一整天..都好正我都去過!!!

 
價錢 - NT$750/位 <最少要4人才可以包車>
 
 
 
**如人數不夠我同老闆再商議, 視乎淡/旺季而定
 
 
 
但以上每位價錢未打拆, 用我大名名介紹, 老闆會給 88拆的
 
 
1.圓山飯店&忠烈祠(觀看三軍儀隊交接操槍表演)
2.東北角 南雅奇石 
3. 銅礦廠(陰陽海)
4. 十三層遺
5. 黃金瀑布.
6. 無耳茶壺山.
7. 金瓜石(無言的山丘)
8. 黃金博物館(門票自費)
9. 福山宮
10. ㊈份(悲情城市)山城.老街.
 
 
11. ㊉份 - 放天燈
 
 
**如時間早了便可以同老闆講聲想去麻㊉份 + 野柳,
 
 
但一定要試前EMAIL告知你們要去的地方
 
 
 
以下是包車公司之WEB SITE / 電話 / EMAIL
 
 
季宏旅遊 
 
台灣手提: 0987-918005  何生
 
 
 
 
BEST POINT ㊣㊣㊣
 
1. 司機會一邊開車一邊同你講解每一個地方

 
不過你們要主動問會好點,
 
 
因司機經驗問題不會好貼身咩都講, 見意你們主動問
 
 
2. Email cfm 最后 final px,
 
 
之后不會再另收任何費用的, 到完成一日行程后才俾錢
 
 
 
如要俾貼士看一看個司機表現好不好
 
 
你們仲意給多少便多少TWN$200-300便可以不用給甘多.
 
 
3. 最好是不用先給訂金便可以約包車的,
 
 
不會再另行收過路費/迫車費等費用
 
 
 
**因我己查台灣其他包車公司, 咩都要計錢,
 
 
所以好唔抵如係出面找包車公司.
 
 
包車可以到酒店留下等, 另見意是閒日去,
 
 
不會塞車及多人情況,
 
 
 
另外最好到了台灣第二日便包車, 因視乎天氣關係,
 
 
下雨天可以再延后一天的, 絕不會收取任何延遲費用

9.00am出發 - 回程便8:00pm左右
 
 
此包車公司都有機場接送的,
 
  
一般的士size, 人數2-3人 – 收費NT$950.00
 
 
一般貨VANsize, 人數6-7人 – 收費NT$1300.00
 
  
不過要留意行李件數, 一定要告知合共多少件,
 
 
是否一架車可以放到.
 
季宏咭片-TWN包車  
 
季宏包車-車相片  
arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()