close

除了要係平時係屋企做mask之外,

 

仲要抽時間平均一個月做兩次面出去做Facial.

今天大洗怪要介紹我一位好朋友Easther,

佢係一個美容師, 己有成10年經驗,

我一出來工作后每個月都會找佢同我做Facial,

計計下成10年我/小霸王/媽味都係找佢,

大家都冇中途轉另一個美容師,

佢比出面係收得有d貴,

但要你們各位去試便會知道點解會收甘貴…物有所值…

 

 

以下是一般做面之細節, 大約HKD$400-$500.00

 

1. 清潔面上污穢物+好細心同你清潔面上

直至盆水不見再有污穢物/面油,才做下一步

**一般出面係洗兩次便算!!

 

2. 跟住會同你面部/頸部/肩部-前后-加香薰油按摩,

好舒服架..力度大少都得…

 

3. 但要看回個人身體需要, 是否同你燒耳蠋

 

4. 之后再同你膞marks, 便搽面霜便ok

**做完后面色不會啞色, 會有光采…

 

 

用品牌sink care 全是正貨Sothys,

有新產品一出, 佢會自己試用后, 冇問題,

便會用來同客做facial試用

 

 

現時有麻針炙/扙管服務, 一齊用后,

做完面都可以有雙重效果.

<但注意額外針炙/扙管服務費用另加的>

不過, 你們有出面做開Facial, 正想要想轉其他,

可以用試下去Easther個間, 小牛大力推介,

她手勢一流又夠細心不會同你草草了事做完Facial便算…

 

 

如有興趣, 便send email俾我或打俾我,

再告知easther電話及佢會識做給回拆頭給大家

放心不要見我大力推介佢,

我冇收commission, 只是有好野益下大家去試下

 

 

公司名-美麗嘉

地址 – 上環文咸東街49號 慶豐商業大廈7

<旁邊-開了越南牛肉河食店>

<旁邊-對面係匯豐銀行按錢>



 

         
  上環-MTR A2-出口    
 
馬路
   
     
    綠色-
鐵皮搭下小檔
   
       
       
美麗嘉      
慶豐商業大廈3樓
越南牛肉河食店   匯豐銀行按錢
         

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()