close

☜♠♡大洗怪♡♠☞絕物照-大公開-啊!!!!!!

  

上星期-我個啤比朋友好開心打俾我,

 

佢同功夫寶寶看回以前我D超超超..肥相片,

 

一味死講係我D絕物照!!!!!

 

 等我今次放係個Blog一齊

 

俾大家分享我D絕物照啦..哈哈!!

 

我最肥都有180磅, 大大話話都肥足24yrs,昏昏欲睡

 

以前個樣完全係一個

 

肥豬扒/好醜樣/土包子,

 

自己看返都頂唔順…哈哈害羞

  

呢幅係1996年-12月影ar,

 

係hk仲讀緊F.5…病厭厭

 

疑惑呢幅係1998年-7月影ar,

 

係Sydney仲讀緊Year-11…180LBS

 

 

呢幅係2005年-1月影ar,

 

係hk出來做野la…165LBS

 

之前個段時間不停試不同減肥方法ar,

 

但最后減了一點..嗚嗚目瞪口呆

 

 

係呢個2005年-2月, 決定實行我節食咬牙切齒咬牙切齒

 

減肥大計, 謝絕夜晚彎月浦去劈酒,

 

戎肉 / 飯 / 汽水 / 零食…等等

 

做返個乖乖女形象..

 

日日留係屋企倍我屋企人

 

同麻我隻寶貝馮金錢…哈哈開懷大笑

 

完全謝絕出面魔鬼朋友說個小秘密說個小秘密說個小秘密

 

D魔鬼說個小秘密說個小秘密說個小秘密見到我過麻D非人生活**練仙,天使

 

沉思見到我佢地冇胃口食…仲講同我食龍肉都冇味 病厭厭

 

因佢地每次叫我食反..

 

我會出但係嘜都唔食只係飲野--倍坐同佢地吹水… 

 

用左短短4個月時間, 便有成績LA..

 

你地看下面個幅相…己廋了…132LBS…哈開懷大笑開懷大笑開懷大笑

 

 

驚訝 到依家-2009年-1月, 我都係Keep住嘜都唔食,

 

我一直減肥冇做任何運動ar只有行街是運動,

 

我一得閒便行街shopping買靚野

 

同麻D Bling Bling…哈哈唉…紅心開懷大笑

 

另一位台灣魔鬼說個小秘密同我講…

 

我係廋左LA…異性緣係零…

 

 

但同性緣仲多左tim…哈哈嚎啕大哭

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()