close

!!!D啤比成鬼日叫☜♠♡大洗怪♡♠☞, 講真我唔大洗買野,

 

點可以介紹D/靚正skin careD朋友仔買來試

 

!!! 真係用心良苦!!

 

我開呢個Blog 日后會介紹皇牌skin care 用品俾大家

 

你地有咩需要都可以問下我ar…或交流下心得都好…  

 

 

Mask有分好多種深層清潔 / 保濕 / 美白等等

 

不過你地d靚仔/靚女不要因為一個賴字,

 

覺得敷Mask會煩又話邊有時間整

 

只係抽你10-15分仲時間敷面

 

不要下下有事先來敷面補救或打來問我點算..買咩Mask最有效ar…

 

今日先推介深層清潔 Mask俾大家..

 

 

 

 

***★推介Drying Mask  淨脂控油抗菌面膜

 

 

呢個Mask敷后會好乾, 仲個味度會難聞D

 

好似敷石英泥係塊面度

 

Best point-完全係個深層清潔 / 對付暗瘡超一流-

 

可以消炎殺菌 / 有吸油功效..

 

用完會好乾o..我會見意用完后,

 

真係記得一定要再敷保濕面膜/先好,

 

如果唔係第二日你塊面好乾….

 

 

售價HK $360 **sa sa / sogo 買係正價ar..

 

不過你地可以去試下tester質感先,

 

如可接受硬係去返我買開個間.

 

 

以下有個web site ar…呢度價錢係半價HK$166.00

 

 

http://elegantbeauty.com.hk/

 

 

真係好平…放心我每個月都用2..

 

 

 

 

我仲介紹我D身邊朋友/同事買呢隻…我都用了半年...

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()