close

♡大洗怪♡-今次介紹日本另一個品牌♡graniph,

專買不同logo Tee,

係台灣專門店有得買, 不用走到日本ar..哈哈!!! 開懷大笑

應該去開台灣朋友應該會知呢個brand!!!

如不想出街同人撞衫, 可以去台灣時, 去看一看有岩便買啦!!

***不過都好多hk人去個度買,

西門町款式會多d, 但下午過了3點去便好混亂la!!!

因亂到都唔想看..昏昏欲睡

 

**每星期會入兩次新貨..星期二 / 六去便剛好新貨係shop有得買lo..

http://www.graniph.com/

 

其實我想係個bolg..

真係要多謝我兩位台灣朋友仔-j爸爸 / v靚女紅唇開懷大笑

我每次上web  site 看到新貨,

便email俾佢兩位朋友幫我找靚女sales來買我指定tee..吐舌頭

真係謝謝你們幫忙 及 勞煩兩位係weekend時間抽空走去同我買至愛tee..

Really thks u so much !!!!!!!!!!!!!!!開懷大笑紅唇

 

以下我將會/己託了朋友買回來戰利品一份給大家看啦!!!!YEAH!!!!

.

.

.

.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()