close

昨天大洗怪出左幫台灣小V朋友仔去BAUHAUS,

去落訂金ords了兩件jackeks. 佢要買俾佢表姐同姑姑穿,

不過話時話台灣買有牌子衫真係仲貴過hk多多聲...挑眉質疑

如個個時段hk買減價貨品, 台灣便買正價再貴多30-40%,

BAUHAUS正頭搶錢la..相差甘鬼遠.目瞪口呆

 

不過我自己冇再去買BAUHAUS好耐,

d jean tee 款都係一般不值得甘貴的價錢買lo... 轉動眼珠

有時出去都見到阿蟬咬牙切齒都買來穿,

我更加破碎的心不會再買來穿起我身上lo...哈哈 眨眼睛

我甘講會否太直接呢? 但都係我太過坦白, 忠于自己的喜好...開懷大笑

 

幫完朋友仔落訂后, 我硬係不會放過得自己行街時間la,

識我d啤比一定諗唉!!大洗怪!!又身痕又係俾錢咬我時候哈哈

唔駛同我兩個小霸王妹行街, 買野好似倒米甘, 嘜都買回來,

見到仲意便買, 直頭5秒考慮后買紅心紅心

 甘去返我平時買開紅心uuushooop!!!紅心

看有冇新款返la, 點知我又看仲一條la..哈哈..

我又扑取了, 因我超仲意穿大/低浪衭 / 個款今年都好hit仲好型

不過真係看回個人身型係唔係carry到上身,

但我每次都買d不同特別款式衭!

有時間可以去看一看...唔係款款都型AR...

考自己眼光LA................

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()