close

哈哈......好開心AR....

 

上星期日係啤比生日正日大日子...yeah!!!...

 

約麻D豬狗友打邊邊慶祝La...

 

不過我最近太忙搵樓, 我都係當天買禮物給你, 希望不要介意!!!

 

不過最開心, 硬係收到你D DECO❤,

 

講真,係呢度真係謝謝你,百忙中抽晚上時間同我整,辛苦晒教主...

 

你重會考慮麻個B字靚不靚, 仲要我邊隻耳聽到, 就返個B字向邊邊..

 

我聽了后,真係好感動..你真係好細心!!!!!!!

 

識到你係我地D豬狗友三生有幸...

  

第二日返工便SHOW OFF 俾人看...佢地都話㊣!!!

 

❤Bling Bling ★Be@®b®ick★--俾左一隻金叵羅la..佢都話㊣!!!

 

 

❤Bling Bling Mob

  

啤比, 再諗下前面加咩DECO,

 

因我SHOW OFF后,佢地話前面DRY了點喎!!

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()