close

期六...約左啤比看(Night at the Museum 2)...

 

 我都好耐冇見佢..大家都各大各忙...

 

 跟住便好surprise 收到一份小禮物..diy送比我同金波羅...

 

 當然係我只愛係❤Bling Bling ❤GLOOMY❤

  

 講真我最仲意係紅色看到呢兩隻便愛死啤比la….

 

 

不過如係粉紅色 / 紅色...

 

 

係度同你講其實我一直最仲意係紅色 / 桃紅色...粉紅色係第三位...

 

不過..不好意思, 因金波羅掛住同佢地影相,

 

 

唔小心弄跌了d, 哈哈….下次會再給你補貼回D石...

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()