close

近排牛牛係唔開心傷心,

但都想介紹一個係TWN潮牌, Sexy Diamond眨眼睛

For仲意彩虹Bling彩虹Bling../ 誇誇啦啦..朋友仔可以去看一看Ar..

  

一定有d人聽過 或 冇聽過,

因我都係今年新年去台灣才第一次行美國街,

才發現Sexy Diamond有好多Bling Bling/ 誇誇啦啦…

一條街都有3-4間…買不同系列…勁!!!!

我仲買了兩件Tee加一件Jacket,

hk穿回給朋友看佢地都話正//ar…哈哈開懷大笑開懷大笑

   

我最仲意係呢件JACKEY..每次穿我D朋友仔都話靚AR!!!

什至有一次食反都有唔識人問我呢件係邊度買AR!!!

 

 

 

最近行街…發現少數潮人都開始穿呢個品牌…

可能我都仲意誇誇啦啦款式…

看佢地穿都型/,經過都會看多兩眼…哈哈…

8掛喎…看佢買係咩款式…

如不想同人行街撞衫…不仿試下呢個品掛牌…

因係hk不算係好hit

 

自己本身好得意, 不會跟hk流行什麼品牌

**便好似8成人堆中甘一窩風去買,

因發現8成人行街撞衫次數一定多啦…

好似返學制服甘, 完全冇了自己style & 風格…

所以我好仲意買麻d 冷門品牌…

穿出去都不會同人撞哈哈…吐舌頭

又可以給人新的感覺…

連我d啤比都話係好看…但價錢有D貴…Hee 開懷大笑天使挑眉質疑

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()