close

上次介紹完drying mask…因本身敷完面, 會好乾,

 

之后我會見意做一多個保濕面膜的….

 

第二日太陽 皮膚會有光澤電燈泡滑一滑 / 容易上裝的驚訝

     

其實想要擁有一個靚皮膚, 經我甘多年自己係度做白老鼠,

 

什麼品掛牌/系列都買來試….

 

不是一定貴價野有功效ar, 平野都有ar,

 

仲有喎, 大家一定要令到面部底層皮膚要有足夠水份吸收

 

 

 

如果面部打底水份基礎未弄好便跳step, 只係浪費金錢 病厭厭哈哈!

  

此部份一定要打好基礎先才可以搽 美白 / 防皺等等其他謢膚品.

 

    

我可以直接話現時係hk買得好hit...我的美麗日記面膜...

 

我有試過一次評語係唔得功效都不好又細片沉思

 

只是一個明星效應昏昏欲睡

 

所以身邊啤比同我講佢地用緊說個小秘密

 

 我的美麗日記面膜...我會好直接話不好再買不要告訴別人

  

當然會叫買返我最愛面膜又有功效AR LA….

 

以下落來介紹一個新果凍面膜給大家看

書呆子

 

 

 

驚訝超抵抵到爛ar 眨眼睛一定要買來試下微笑

 

特別係夏天先放3-4片係雪柜下層,

 

MK兆萬 地下個層格仔箱都有得買AR

 

大約好似HK$8.00/你地可以買一片試下.

 

呢個面膜….超正, 價錢又抵..如果係台灣訂兩箱便可以用足一年LA….

 

好過買OLAY HKD$100/ 6仲之一句講晒

 

 

雪凍完再開來敷面個一刻你會感覺好冰涼同好正AR眨眼睛

 

 

*不過如有皮膚敏感, 一定不可以試la…

 

 

*因係呢度要同一個S啤比講聲不好意思,

 

 

*事前我都不知此面膜如皮膚敏感不能敷,

 

  敷后出現有問題, 引致佢要看醫生, 真係好對不起

 

 

  

 

醫美專用-超吸收精華液水凝膜 **又可以叫果凍面膜

 

 

!!!吸收率高達98% 電燈泡電燈泡電燈泡
 

法國醫學美容中心臨床實驗報告

 

100%貼近皮膚,是一般面膜3星星星星星星 

 

 

水凝膜

 

 

◆容量: 65g/

 

◆成分:葡萄籽油、納豆菌膠、柑桂酒蘆薈、綠茶萃取物、梅子萃取…詳見商品

 

◆使用方式:清潔後,將面膜服貼於臉上約20-30分鐘後取下用清水洗淨即可

 

 

◆保存方法:請置於陰涼乾燥處、避免高溫或陽光直射

 

 

◆保存期限:二年

 

 

 

 

 

◆注意事項:請盡量避免使用於傷口,紅腫及濕疹等皮膚異常部位,

'   使用時若出現紅腫癢刺激等現象請停止使用,並諮詢皮膚科醫師意見

arrow
arrow
    全站熱搜

    ☚馮小牛☛❦大洗怪❦ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()